close


when you get caught in the rain 當你受困雨中
with no where to run 無處可逃

when you're distraught and in pain 當你心煩意亂 痛苦不堪
without anyone 獨自一人

when keep crying out to be saved 當你哭喊求助
but nobody comes 卻無人聲援

and you feel so far away 你發覺身處遠方
that you just can't find your way home 卻不知如何返家

you can get there alone 你可以獨自一人
it's OK, won't you say- 沒關係 就這樣告訴自己

i can make it through the rain 我可以熬的過風雨中
i can stand up once again 我會再站起來
on my own and i know 自立自強 我也知道
that i'm strong enough to mend 自己夠堅強 能治療傷痛

everytime i feel afraid 每當我害怕恐懼
i hold tighter to my faith 我就更加相信
and i live one more day 我多活一天
and i can make it through the rain 我就能熬過風雨

and if you keep falling down 如果你墮入深淵
don't you dare give in 絕不可輕易放棄
you will arise safe and sound 你一定能夠安然無恙
so keep pressing on steadfastly 所以繼續堅定不移

and you'll find what you need to prevail 你將會發現需要克服什麼
won't you say 就這樣告訴自己

and when the wind blows 風起時
and shadows grow close 陰影籠罩

don't be afraid 別害怕
threre's nothing you can't face 世上沒有什麼是無法面對的

and should they tell you 如果有人告訴你
you never pull through 你一定過不了這一關

don't hesitate- stand tall and say 不要猶豫 頂天立地的說

i can make it through the rain 我可以熬的過風雨中
i can stand up once again 我會再站起來

and i live one more day and i 我多活一天
i can make it through the rain 我可以熬的過風雨中

oh yes you can 你一定做得到
you gonna make it through the rain 你一定熬得過考驗

**我只是想把每個字都讀清楚~ **
arrow
arrow
    全站熱搜

    wenwen914 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()