close


每一首歌 都代表我當下的心情
今天要聽的是 I don't want to miss a thing

I could stay awake just to hear you breathing 我可以保持清醒只為了聽你的呼吸
watch you smile while you're sleeping 只為了看到你熟睡的臉
while you're far away dreaming 當遙遠的做著夢

I could spend my life in this sweet surrender 我可以用一生換你的溫柔
I could stay last in this moment forever 我可以永遠陪伴著你
every moment spent with you is a moment i treasure 每個時候陪伴在你身邊是我盼望的

I don't wanna close my eyes 我不想閉上眼睛
I don't wanna fall asleep 不想睡著
'cause i'd miss you,baby 因為我想念你 寶貝
and i don't wanna miss a thing 我不想錯過任何事情
'cause even when i dream of you 每當我夢到你
the sweetest dream will never do 甜美的夢卻沒成真
I'd still miss you,baby 我仍然想念你 寶貝
and i don't wanna miss a thing 我不想錯過任何事情

lying close to you feeling your heart beating 離你這麼近可以感覺到你的心跳
and i'm wondering what you're dreaming 我想知道你的夢想是什麼
wondering if it's me you're seeking 我是否是你想尋找的人
then i kiss your eyes thank god we're together 然後我會親吻你的眼謝謝上天讓我們在一起
and i just wanna stay with you 我只想和你在一起
in this moment forever,forever ever 此時此刻直到永遠

I don't wanna close my eyes 不想閉上我的眼睛
I don't wanna fall asleep,yeah不想睡著
'cause miss you,baby 因為想念你 寶貝
and i don't wanna miss a thing 我不想錯過任何事情

i don't wanna miss one smile 我不想錯過微笑
i don't wanna miss one kiss 不想錯過吻
well,i just wanna be with you 我只想與你在一起
right here with you,just like this 像這樣和你在一起
i just wanna hold you close 我只想緊抱著你
feel your heart so close to mine 感覺我們兩個心在一起
and just stay here in this moment 就這樣在一起
for all the rest of time 和永遠

don't wanna close my eyes 不想閉上我的眼睛
don't wanna fall asleep 'cause miss you,baby 不想睡著 因為想念你 寶貝
don't wanna miss a thing 不想錯過任何事情




arrow
arrow
    全站熱搜

    wenwen914 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()